Reklamacje

§5. Reklamacje
 
1.W przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową Klientowi
przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie.
2.W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na adres Sklepu:
IdeaPrints
Kaczyna 48
34123
Chocznia
3.Ze względu na różne charakterystyki wyświetlania obrazu przez monitory
komputerowe, różnice między kolorem widzianym na ekranie a rzeczywistym
kolorem wyrobu nie może stanowić podstawy do reklamacji.
4.Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
5.Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 7 dni roboczych od momentu
otrzymania przesyłki.
6.Po uznaniu reklamacji Klient ma prawo do otrzymania zwrotu pieniędzy lub
wymiany produktu na pełnowartościowy.
7.Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji Sklep zwróci wszystkie koszty
związane z odesłaniem wadliwego produktu przez Klienta.
8.Gwarancja, oraz prawo odstąpienia od umowy nie obowiązują, gdy produkt
nosi znamiona uszkodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki Klient
powinien sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W
takim przypadku należy sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się ze
Sklepem.
9.Przesyłki zgłoszone przez Klienta jako nieotrzymane na czas, będą
reklamowane przez Sklep bezpośrednio u firmy kurierskiej.
10.Zwroty pieniędzy dla Klientów będą wykonywane na konto bankowe w
ciągu 7 dni.
11,Sklep nie ponosi odpowiedzialności za "zgubienie" przesyłki niezarejestrowanej np. list priorytetowy
 
§6. Zwroty
 
1.Towary kupione w Sklepie Klient może zwrócić bez podania przyczyny w
ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki (zgodnie z Ustawą o ochronie
niektórych praw konsumentów Dz. U. Nr 22, poz. 271 z dnia 31 marca 2000
r.).
2.Zwrot należy dokonać na adres Sklepu:
IdeaPrints
Kaczyna 48
34-123
Chocznia
3.Zwracane produkty nie mogą być zniszczone oraz nosić śladów używania.
4.Do przesyłki zwrotnej należy załączyć rachunek otrzymany wraz z
produktem z dopisanym numerem konta bankowego, na który Sklep ma
dokonać zwrotu pieniędzy. Pieniądze zostaną zwrócone na konto bankowe w
ciągu 7 dni od momentu otrzymania przesyłki.
5.Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych.
6.Zgodnie z Art. 10, ustęp 3 ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów
oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny,
zwrotowi nie podlegają produkty zakupione na zamówienie.
 
Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl